1.jpg1z.jpg2.jpg2z.jpg3.jpg3z.jpg4.jpg4z.jpg5.jpg5z.jpg6.jpg6z.jpg7.jpg7z.jpgvalley1.jpg

Aktualności

Wycieczka do Puław i Kazimierza Dolnego nad Wisłą

W  czwartek 26 kwietna,  uczniowie edukacji wczesnoszkolnej  wybrali się na wycieczkę.  Najpierw zajechaliśmy do Puław, gdzie spotkaliśmy się z Teatrem Muzycznym Duduś z Łodzi. W ramach realizowanej innowacji pedagogicznej ,,Sztuka i Ja” mieliśmy okazję obejrzeć spektakl teatralny pt. ,,W tajemniczej krainie krasnali”, który przeniósł nas w bajkowy świat. Następnym punktem wycieczki było zwiedzanie Kazimierza Dolnego. Wycieczkę po Kazimierzu rozpoczęliśmy od przejazdu eko-busikiem.  Ruszając z Kazimierskiego Rynku,  zobaczyliśmy przepiękne kamieniczki, Spichlerze oraz przeszliśmy Wąwozem Korzeniowym. Całą tę trasę umilały nam opowieści i historie opowiadane przez Kazimierskiego Koguta. Po spacerze w wąwozie przejechaliśmy na Duży Rynek ulicami Doły i Kwaskowa Góra.  Zwiedziliśmy również  Górę Trzech Krzyży, ruiny zamku oraz basztę skąd podziwialiśmy przepiękną panoramę Kazimierza. Pełni niezapomnianych wrażeń wróciliśmy do domu.